poniedziałek, 25 stycznia 2010

Na lodzie...


Wczoraj zakończyły się Mistrzostwa Europy w łyżwiarstwie figurowym. Oczywiście przeważającą cześć zwycięzców stanowili rosjanie oraz francuzi. Tak więc, w parach sportowych złoty medal wywalczyli Yuko Kawaguchi i Aleksander Smirnow( Rosja), srebrny medal dostał się w ręce niemców Aliony Sawczenko i Robina Szolkowego ( nie udało im się obronić tytułu z poprzedniego sezonu). Brąz przypadł w udziale rosjanom- Marina Muchortowa i Maksim Trankow. Wśród solistów podobnie również rosjanin na podium- Jewgienij Pluszczenko, dalej szwajcar Stephane Lambiel no i niestety na trzecim miejscu mistrz europy z poprzedniego sezonu ( mój ulubiony ) Brian Joubert. Zaczęłam się zastanawiać czy Indie mają swoich przedstawicieli w tej dziedzinie sportu. Znalazłam kilku solistów i solistek jednak żadnej pary sportowej a tym bardziej tanecznej. Z tego co mi wiadomo nikt z tych zawodników nie odniósł większego sukcesu.



Żałuje że tak mało wiem na temat tych zawodników, niestety w naszym kraju trudno jest być fanem tego sportu. Transmisje z Mistrzostw są najczęściej późno i nie zawsze od samego początku. Ponieważ soliści ci oraz solistki nie zajmowali do tej pory wysokich pozycji nie było mi dane zobaczyć ich występów. Odnalazłam je jednak drogą internetową i muszę powiedzieć ze nie różnią się bardzo poziomem od naszych rodaków.

Jednak mam nadzieję ze z biegiem czasu jeszcze o nich usłyszę, być może już podczas zbliżającej się Olimpiady?... pożyjemy zobaczymy.

Życzę miłego oglądania nie tylko indyjskich solistów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz