środa, 10 marca 2010

Festiwal bollywood w Poznaniu


Rano zadzwoniła do mnie didi.
- W Poznaniu od poniedziałku 22, zaczyna się festiwal filmów indyjskich.
Trzymałam mocno słuchawkę słuchając uważnie wymienianych przez nią tytułów.
*Niebo na ziemi (Videsh)
*Błękit (Blue)
*W poszukiwaniu raju (Jannat)
*Rikszarz (Amal)
*Odnaleziony narzeczony (Dulha Mil Gaya)
*Król z przypadku (Singh Is Kinng)
*Hinduski smak miłości (Tandoori Love)
*My Name Is Khan
Słysząc ostatni z tytułów wydałam z siebie dziki okrzyk...didi stwierdziła że nic nie rozumie więc musiałam się uspokoić...:) Stanęło na tym, że 28 marca zobaczę na dużym ekranie Szaruka :)) Słyszałam o tym filmie wiele dobrego i już nie mogę się po prostu doczekać ! :)
Bardzo ciekawa strona poświęcona filmowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz