piątek, 20 sierpnia 2010

Odkurzamy ; )

" Dziś los podarował nam te bezcenne chwile. Napatrz się na mnie do woli z bliska mi się przyjrzyj. Być może nie jest Ci to więcej pisane, być może w tym życiu już się nie spotkamy. Obejmij mnie bo taka piękna noc może się już nie zdarzyć. Być może w tym życiu już się nie spotkamy..."

Pamiętacie film " Fanaa" ? Jest tam scena kiedy Rehan i Zooni po randce jadą rikszą. W radiu leci piosenka " Lag ja gale" - bardzo długo szukałam jej...i dzięki forum znalazłam. ;) Film " Wah kaun thi " pochodzi z 1964 roku. Główne role w nim grają Sadhana oraz Manoj Kumar gwiazdy kina indyjskiego lat 60 i 70. Kumar był czołowym przedstawicielem tzw. nurtu patriotycznego w kinie hindi. W swoich filmach ukazywał kult ciężkiej pracy, miłości do ojczyzny. Wypracował charakterystyczny gest polegający na zasłanianiu twarzy dłonią w dramatycznym ubolewaniu nad upadkiem obyczajów.
Co do roli żeńskiej niestety nie posiadam żadnych informacji ale czy trzeba cokolwiek wiedzieć? Czy nie wystarczy spojrzeć w oczy kobiecie?...Miłego słuchania...Czy to nie fascynujące - czarno- biały indyjski film...:) Hmmm...poniosło mnie...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz