piątek, 31 sierpnia 2012

Mausam


" Mausam jest ponadczasową opowieścią o miłości w na tle konfliktu politycznego, wojennego i religijnego między dumnym pendżabskim oficerem Air Force Harrym (Shahid Kapoor) i uchodźce z Kaszmiru Aayat (Sonam Kapoor), rozgrywająca się przez cztery sezony.
W pierwszym sezonie akcja rozgrywa się w małej wiosce w Pendżabie i zaczyna się od nieśmiałego młodzieńczego uczucia między Harry'm i Aayat . W drugim sezonie ich miłość rozwija się. Nabiera ona głębi podczas ich rozstania w trzecim sezonie. W ostatnim sezonie czwartym ich miłość wypełnia się, ale bez osobistych poświęceń dla poznania prawdziwej miłości.
Jest to klasyczna podróż, która przenosi nas w świat niezniszczalnych więzów miłości przez ruletkę przeznaczenia. To historia pełna namiętności w różnych odcieniach życia..."- Bollywood.pl


 Z Shahidem spotkałam się już w filmie " Kiedy ją spotkałem" i wtedy całkowicie mnie zauroczył. Jego lekkość grania i radość płynąca z niej przywodzi na myśl kogoś, kto niegdyś też tak zachwycał... No, ale nie o tym chciałam pisać. 
" Mausam" jest historią miłości prawdziwej i romantycznej. Wydał się nawet nieco banalny, ale przez to taki uroczy :) Wzruszająca historia życia młodych ludzi chcących odnaleźć się w trudnej rzeczywistości. Zdaję sobie sprawę, że film nie był idealny lecz mimo to wywarł na mnie szalenie pozytywne wrażenie i nie mam zamiaru pisać o jego minusach. Shahid w mundurze pilota wyglądał... dobrze ;) Muzyka rodem z Pendżabu ;) Całość tworzy wyjątkowy klimat. 
Do filmu na pewno wrócę, szczerze polecam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz