niedziela, 17 stycznia 2010

Kal Ho Na Ho...

" Har Ghadi Badal Raha Hai Roop ZindagiChaav Hai Kahhi Hai Dhoop ZidnagiHar Pal Yahan Jee Bhar Jiyo Jo Hai SamaKal Ho Na HoHar Ghadi Badal Raha Hai Roop ZindagiChaav Hai Kahhi Hai Dhoop ZidnagiHar Pal Yahan Jee Bhar Jiyo Jo Hai SamaKal Ho Na Ho".- Życie zmienia się, co chwilaŻycie jest raz cieniem, raz słonecznym światłemW każdej chwili na ZiemiŻyj pełnią życia, bez względu na to ile dano ci czasu Bo jutra może nie być Życie zmienia się, co chwilaŻycie jest raz cieniem, raz słonecznym światłemW każdej chwili na ZiemiŻyj pełnią życia, bez względu na to ile dano ci czasu Bo jutra może nie być...

Zdarza się tak iż gubimy coś ważnego. Dostajemy od życia niezłą lekcję. Czasami bardzo bolesną bo nagle okazuje się, że film nie skończył się z happyendem...że być może dla nas zbyt szybko pokazały się litery końcowe...

Ta piosenka kojarzyła mi się do tej pory ze śmiercią głównego bohatera, teraz pomaga.




2 komentarze:

  1. "Niektórzy patrzą na świat i pytają: Dlaczego? Inni patrzą na swoje marzenia i pytają: Dlaczego nie?" George Bernard Shaw.

    Droga Autorko Bloga!

    Jestem Podróżniczką po zachwycających przestrzeniach Wszechświata, w jakim napisać mi przyszło Własną Legendę, zrealizować Swoją Misję i patrzeć z zachwytem, jak jaśnieje Tu wszystko od Światła, Kolorów i Nadziei.
    Od lat zgłębiam z pasją i zachwytem energetyczne prawa i prawdy Wszechświata, praktykuję dzień pod dniu Bezwarunkową Miłość, a wszystko dookoła się przemienia, jaśnieje i urzeka...
    Piszę książki, maluję obrazy i na tysiąc i jeden innych sposobów zajmuję się tworzeniem Piękna, które od zawsze mnie wołało, by podążać Jego śladem.
    Oczywistym jest dla mnie przekonanie, że kiedy serce otwiera się na Światło, Wszechświat konspiruje potajemnie, by wskazywać właściwą drogę, przysyła wiadomości w postaci niezwykłych spotkań, zbiegów okoliczności, podpowiada, którędy dalej, otwierając odpowiednie książki, pokazując filmy, przedstawiając muzykę...
    W taki właśnie sposób, po śladach znaków, oświetlonych tajemniczym Światłem-Przewodnikiem, trafiłam w progi tej niezwykłej krainy, jaką stworzyłaś pod nagłówkiem „Indie-kraj kontrastów”. Oczarowała mnie ona od pierwszej chwili cudownym ciepłem energii barw, słów i treści, dzięki której poczułam się w Domu:)
    Jak bardzo bliskie są mi Twoje emocje, zawarte w wypowiedziach o Bollywood! Trzy lata temu, Wszechświat zaprosił mnie do zapoznania się z największymi dziełami filmowymi Bollywood ostatnich lat, oczywiście zaczynając od zaprezentowania mi „Czasem Słońce, czasem deszcz”. Od tej pory, kolory, muzyka, emocje, a także kultura Indii, a szczególnie ich duchowość, stały się częścią mojego serca i wiem, że tak już zostanie.
    W listopadzie 2009 roku wydana została moja wymarzona książka pt. „Podręcznik Spełniania Marzeń”, w której przedstawiam esencję własnej, dotychczasowej nauki szczęśliwego życia-na podstawie własnych doświadczeń i wiedzy, jaką dane mi było otrzymać.
    W drugiej części swojej książki, w której opowiadam historię moich bohaterów Rewolucji Przebudzenia do Nowej Świadomości Życia, Rozdział 3 poświęciłam wielkiemu aktorowi, ale przede wszystkim wspaniałemu człowiekowi, jakiego poznałam, dzięki fascynacji Bollywoodem, czyli Shah Rukh Khan'owi. Złożyłam w ten sposób, w jakimś sensie, hołd swojej przygodzie z Indiami, a także dałam wyraz odwadze wyznawania swojej własnej ideologii, na przekór obiegowym opiniom o współczesnej kinematografii hinduskiej, których wysłuchałam i wysłuchuję na co dzień mnóstwo.
    Spotykając Ciebie na Twoim niezwykłym Blogu, chciałabym podziękować Ci za Twoją odwagę wyznawania siebie, swoich pasji, urzekających Cię form piękna. Taka odwaga to jedyna droga do zakotwiczenia się w oceanie uniwersalnej Prawdy, a w rezultacie tego procesu-odnalezienia i napisania Własnej Legendy i oświetlenia nią świata.
    Zapraszam Cię do odwiedzenia mojej Duchowej Krainy Internetowej.
    I Niech każdy Twój dzień będzie jak rozdział Wyśnionej Baśni:)

    Olga, najczęściej spełniająca swoją misję jako Lady Lotos:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Już myślałam, że nikt tego nie czyta... ;)

    OdpowiedzUsuń