środa, 17 listopada 2010

W oczekiwaniu ...


Przeglądałam stronę bollywood.pl natknęłam się na artykuł o filmie Guzaarish.

" Idea plakatu nie spodobała się lekarzom, którzy uznali, że daje on zły przykład. Aishwarya jest niezwykle popularna wśród młodych ludzi, którzy bardzo często idą za jej przykładem. Przedstawiciele środowiska medycznego obawiają się, że plakat spowoduje wzrost liczby palaczy wśród młodych osób. Grożą też, że jeśli jej postać w filmie będzie palić - złożą pozew do sądu.
Pracownicy medyczni są też źli, gdyż zdjęcie to umieszczono na autobusach dowożących ich do pracy. Na znak protestu w dniu premiery filmu wszyscy założą na ramiona czarne opaski .
W 2005 roku minister zdrowia, dr Abhumani Ramadoss zakazał pokazywania na ekranie palących osób. W 2009 zakaz ten został odwołany. Dr PC Gupta z Healis Sekhasaria Institute of Public Health wystosuje do Aishwaryi list, prosząc o niewykorzystywanie tej konkretnej sceny w promocji filmu".

Spodobał mi się plakat i zaczęłam szukać...oto czego się dowiedziałam. Film na mieć swoją premierę 19 listopada w rolach głównych jedni z najlepszych bollywoodzkich aktorów - przynajmniej dla mnie. Aishwarya Rai Bachchan oraz Hrithik Roshan. Historia rozgrywa się w Goa w mieszkaniu jednego z najwybitniejszych magów swoich czasów. Zostaje on ciężko ranny podczas jednej ze sztuczek...paraplegia czyli osłabienie kończyn dolnych a niekiedy całego ciała. Właśnie ta choroba go dotyka... Z tego co wyczytałam wynika, że po jakimś czasie zaczyna prowadzić program rozrywkowy w radiu. Hmmm...zajmuję się nim piękna pielęgniarka. Między nimi wkrótce rodzi się miłość... mogłabym dalej czytać ale nie chcę. Chciałabym któregoś dnia móc obejrzeć ten film i podzielić się wrażeniami. Jednak pewnie będę musiała długo na to czekać...smutne...
Niesamowita jest ta piosenka : " Udi "
Dawno już nie byłam tak ciekawa żadnego filmu... czekam z niecierpliwością na wydanie dvd- pomarzyć dobra rzecz...Zapewne prędzej znajdę jakąś kopię ze świata wirtualnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz